Az EU-Solar SE egy országosan elismert vállalat, amely napelemes rendszerek telepítésére és széles körű forgalmazására specializálódott. Az iparág dinamikus növekedésének köszönhetően a cég előtt komoly kihívásként jelent meg az értékesítői teljesítmény mérésének és az eladási folyamatok optimalizálásának szükségessége. Mindemellett a vállalat kiemelt figyelmet kíván fordítani az ügyfélelégedettség fokozására, valamint a piaci részesedés növelésére.
Célkitűzés
Az esettanulmány célja annak bemutatása volt, hogy az üzleti intelligencia rendszerek, különösen a CRM (Customer Relationship Management) adatok elemzése hogyan járulhat hozzá az értékesítési teljesítmény méréséhez és javításához. A projekt célja egy integrált, adatvezérelt megközelítés kidolgozása volt, amely lehetővé teszi az értékesítési stratégiák finomhangolását és a vállalati hatékonyság növelését.